Saturday 31 October 2009

Serba tak kena

haaiii..tak tahulah apa nak jadi dengan diri sendiri..hari ni semua benda serba tak kena je..sejak kebelakangan ni asyik nak marah je..tapi saya kalau marah saya tak suarakan..saya pendam..muka masam..saya tak mahu suarakan sebab tak baik marah-marah tapi bila diri ni dah termakan dengan marah sendiri, sakit hati bertambah-tambah, orang lain pun tersinggung. tak tahulah..cepat sangat marah ni..saya dah lama tak marah-marah macam ni..orang kata kalau mood ni 'labile' sangat meaning kejap-kejap 'bad mood', kejap-kejap gembira pulak, adalah tu..mungkin stress ke..mungkin saya memang stress kot. walaupun duduk rumah tak buat apa-apa sangat, agaknya banyak sangat benda fikir dalam kepala ni..

Ya Allah ya Tuhanku..ampunilah aku hamba lemah serba kekurangan yang amat sangat..aku nak jadi anak solehah..

1 comment:

Anonymous said...

After all..part of us..it still remains....right Mazni?.