Monday 2 July 2007

pulang

malam ni saya akan pulang ke malaysia..?pulang?tiba-tiba terasa pelik pulak menggunakan perkataan tu.cuba test diri sendiri..cuba cakap satu perkataan bahasa melayu berulang-ulang..contoh pulang, pulang, pulang.......ada tak terasa macam adakah pulang itu satu perkataan yang saya tahu?bahasa melayu?rasa pelik bunyi perkataan tu?saya kekadang terasa macam tu..tapi tu bukan main point saya nak cakap kat entry ni.

saya akan balik malaysia malam ni..bertolak dari galway..flight esok pagi and insyaAllah arrived in KLIA on wednesday afternoon. terasa tak bersedia nak balik. kena buat planning apa nak buat dekat malaysia, kalau tak habis cuti mesti terasa masa terbuang macam tu je..selalau rasa macam ni..always need to have plans. to prepare ownself, to know what to do..and make myself as useful as possible when back home..taknak jadi sampah yang takde gunanya dan hanya mengotorkan lagi keadaan..

ps:"what value is a pair of binoculars to a man who had lost his sight?"

No comments: